CS:GO Danger Zone Wallhack (Görüş Hilesi)

CS:GO Danger Zone Wallhack (Görüş Hilesi)

CS:GO'ya yeni gelen güncelleme ile danger zone modu bir çok oyuncu tarafından sevilerek oynanıyor. Danger zone'ne modunun oyuna çok şey kattığını ve oyuncuların modu çok beğendiğini gözlemliyoruz.

Danger Zone modunda da hilemiz aktif olarak çalışmaktadır.

Bu oyun modunda yerdeki kasaların, para çantalarının vb. isimlerini hile aracılığı ile görebilirsiniz... Nasıl mı?

1. INSERT ile hile menüsünü açınız.
2. Diğer sekmesine geliniz.
3. Danger Zone modunu aktif ediniz.
4. Danger Zone - İtemleri Göster ayarını aktif ediniz.

MENÜ GELİŞTİRİLDİ!

Bu yazımızı da incelemeyi unutmayınız.

Paylaş

Yorumlar (18)

  • Mehmet Aldemir

    Çok güzel patch gelir gelmez danger zone gelir gelmez hile güncellendi 10 oyunun 10undada 1. oldum 1 kişide hile demedi

    11.12.2018 Salı 09:16
    Batuhan Karadağ

    ilk de görmedim sonra yaptim ama Sırıtma

    11.12.2018 Salı 20:28
    Burak Inci

    güzel bir patch olmuş

    12.12.2018 Çarşamba 21:00
    Tarık Akgün

    abi yok yok ya şu atompremiumda herşey var gerçekten

    12.12.2018 Çarşamba 22:18
    Kadir Inekçi

    atom gerçekten kaliteli bi hile sitesi ilgili olmanız çok güzel bi ayrıntı

    13.12.2018 Perşembe 22:13
    nora7*****@gmail.com

    Birçok program denedim sizin gibisini görmedim gerçekten hakkını veriyorsunuz bu işin aynen devam Gülücük)

    14.12.2018 Cuma 03:15
    Can Kalaycılar

    hesabımı sitede satışa koydum satınlsın hemen alıcam Gülücük

    14.12.2018 Cuma 20:47
    Nihat X

    Gerçekten süper bi özellik olmuş teşekkürler atompremımum.

    14.12.2018 Cuma 22:49
    Kadir Kaptan

    teşekkürler ilk defa aldım bilmiyordum Gülücük

    14.12.2018 Cuma 23:48
    Özgür Gürsu

    Çok hızlısınız cidden işinizi süper yapıyorsunuz

    15.12.2018 Cumartesi 11:52
    Ufuk Terzici

    Bilgilendirici

    15.12.2018 Cumartesi 20:57
    Rojhat Tutak

    Çok iyi Olmuş Bilgilendirme İçin Teşekkürler

    18.12.2018 Salı 11:31
    Mehmet Kılıç

    Gerçekten kalitenin adresi atompremium

    23.12.2018 Pazar 16:56
    Erkan Kocyigit

    atomda olmasa halimiz ne olurdu cidden ya bravo

    28.12.2018 Cuma 19:36
    Umut Şen

    cok ise yarıyor ty ederim

    29.12.2018 Cumartesi 18:35
    Enes Yaz

    Hİç bir hilede yok sadece atomda var be sizi seviyorum <3

    29.12.2018 Cumartesi 19:47
    Onur Yep

    BU wh hiç bir hilede yok adam gibi güncelleme getiren hile sitesi

    31.12.2018 Pazartesi 20:35
    talha_g*******@hotmail.com

    Dünyanın en iyi hilesi <3 <3 <3 <3

    06.01.2019 Pazar 18:08

Yorum Yap